Saját 7. Rész: Underground

SuperGalaxys

Végre olvashatjátok a blogon első saját szerzeményű részemet, olvassátok végig, értékeljétek, kritizáljátok, vagy dicsérjétek, nekem mindegyik jó : )

A föld alatt

"Ahol úgy tűnik, semmi sincs, ott várnak a legnagyobb meglepetések."

Győzelem! A Köztársaság megvetette lábát a szeparatisták által elfoglalt Geonosis bolygón, és elpusztították az ellenség droidgyártó üzemeit. Hogy a békét a sivár planéta minden pontján megőrizzék, Luminara Unduli tábornok folyamatos felderítéseket végez a bolygó kopár sivatagaiban.

Felderítés

Épp most is egy ilyen felderítés folyik, és Luminara meg egy klón robogókkal száguldanak a sivatagban. Hamarosan megállnak, éls kiderül, hogy homokvihar közeledik, de már nem tudnak visszamenni a bázisra. A mester azt javasolja, menjenek a hegyek felé, hátha találnak egy barlangot, ahol meghúzódhatnak. Azonban elkapja őket a homokvihar, és mivel nem látnak, és Luminara sem tud koncentrálni az erőre, belehajtanak egy szakadékba. Szerencsére a jedi a földre teszi a klónt, így épségben lejutnak, de a motorok megsemmisülnek. Előreindulnak a szakadék alján, ám egy geonosi katona egy szirtről megpillantja őket. Leereszkedik, és a vállánál fogva felhúzza a klónt a porfelhőbe. Luminara aktiválja a fénykardját, de már késő, egy hangtöltény csapódik mellé a földbe, ő pedig azonnal elájul a hullámtól.

Mentőakció

LAAT-k szállnak le a várakozó Anakinék mellé, és a pilóta jelenti, hogy elvesztek a felderítők. Anakin ráveszi Obi-want, hogy elinduljanak keresgélni. Rex és egy klón osztag is velük tart, és rá is bukkannak a szakadékra. Elkezdenek leereszkedni. Mikor leérnek a szakadék aljára, sikeresen eljutnak a hasadék végéig, ahol egy hatalmas barlang képződött. Itt geonosi katonákat találnak, valamint idomított szörnyetegeket. Ott van még Poggle is, amint éppen elit geonosi katonáknak magyaráz valami támadási taktikát. Persze azonnal észreveszik őket, és kaphatunk egy kis akciót. Anakinék vágják a geonosikat, Rex és a klónok is hősiesen küzdenek, de sajnos alulmaradnak. Poggle megadásra szólítja fel őket. Anakin először ellenzi, de végül felemeli a kezét. Rex azonban a csuklójából kilő egy jelzőrakétát.

A tetőpont

A pillanatnyi zavart azonnal kihasználják, és védekező alakzatba állnak. A jedik hárítják a lövedékeket. Ekkor Anakin meglátja, hogy Poggle menekül. Utánaered, és megküzd az elit geonosikkal.Közben Codyék is megpillantják a jelzőrakétát a radaron, és odaküldenek egy egységet. Anakin túljut a geonosikon, és követi Pogglét, aki a börtönhöz tart. Felkap egy fegyvert, és a raboskodó Luminara fejének szegezi. Megérkezik a felmentősereg, és OLYAN, DE OLYAN CSATÁT LÁTHATNÁNK, MINT MÉG SOHA! Anakin kirántja kardját, és villámgyorsan levágja Poggle fegyverét. Undulinak odaadja kardját, és elindul Poggle után, aki azonban még lead egy segélykérő üzenetet, de ezt Anakin nem látja. Letartóztatja a geonosit, kinek lázadói is megadják magukat.

Vélemény

Amikor először leírtam ezt a történetet a Clone Wars blogon kommentben, azt mondták, hogy tetszett nekik, csak nem olyan eredeti az előző két rész után. Ez lehet igaz is. Én úgy gondolom, a zombis megoldás nem túl eredeti, de nem is (annyira) rossz, de én csak amolyan "csináljuk, mert ez sok olyan gyereknek tetszeni fog, aki ilyenen nőtt fel" szüleményének tűnt. Hát igen, egy sorozatnál elkerülhetetlen az ilyen. De amit én írtam, az egy Star Wars folytatás, és szerintem nem is hasonlít annyira az előző két részhez.

Értékelésetek (kommentbe írjátok): 96%

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonestories.blog.hu/api/trackback/id/tr771573790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2009.12.05. 00:42:55

Ez nagyon jó lett, gratula :) Jó lenne, ha ilyen jellegű részeket adnának, bár nekem a zombikkal nem volt semmi bajom.

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2009.12.05. 17:55:14

Hoppá, az értékelést lehagytam XD 96% Tetszett Rex jelzőrakétás megoldása :D

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.12.05. 18:08:44

@Wilwarin: Máris bejegyzem, örülök ha tetszett:)

kav12 2010.04.30. 15:26:00

96% nagyon jó!!! tetszett az is, ahogy Anakin kettévágja Poggle fegyverét, meg ahogyan elképzeltem, hogy a felmentő sereg meg a vadállatok+geonosik harcolnak :Đ jó rész lett!
(és nem azért 96%, mert Wilwarin is, hanem sztem is ennyire jó!)

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2010.04.30. 15:38:24

Szerintem se rossz.És én is 96%-ot adok rá.

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2010.04.30. 15:40:34

Bocs,hogy csak most írom,de valami miatt ezt a részt nem vettem észre.És amikor megláttam a friss hozzászólásoknál azthittem,hogy új.XD

kav12 2010.04.30. 15:51:05

most értékelem az összes részt, mert még nem értékeltem neki xĐ

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2010.04.30. 15:57:21

Még én sem értékeltem őket igazából,de most nincs is hozzá kedvem.Majd talán ha legközelebb jövök,akkor.

Hirnyo 2010.08.07. 11:18:29

Három a magyar igazság + 1 a ráadás XD 96%

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.08.12. 11:05:02

Amúgy erről a részről nem oszlanak meg túlságosan a vélemények XD

kav12 2010.08.12. 15:35:35

Ja! xĐ én mondjuk nagyon jónak találtam, de azért mégsem tökéletesnek... :P és 96-ban születtem xĐ

zilllosarkany 2011.03.09. 16:37:20

nah, naon tetszik, de sztem egy kicsit túl rövid...
90%
süti beállítások módosítása