Kreatív blogger díj

SuperGalaxys

 A díj átvételét és a szabályokat betartom.

 

Meg kell köszönni: Köszönöm szépen :P

A logót ki kell tenni a blogomba: Oldalt, egy oldaldobozban lesz, aminek díjak lesz a neve.

Be kell linkelnem akitől kaptam: Wilwarintól és kav12-től kaptam, mégegyszer köszönöm :P

Tovább kell adnom 7 embernek: Oké, mondjuk nem tudom, látogatok-e egyáltalán 7 blogot XD

Be kell linkelni őket: Oké.

Megjegyzést kell hagyni náluk: Jó. :D

7 dolog magamról: Szeretek írni, szeretek számítógépezni, szőke vagyok, zöld a szemem, kedvenc ételem a spagetti és a pizza, általános iskolába járok, Tolna megyében lakok

Akiknek felajánlom a díjat:

kav12

ffixer

bendi1996

Commander Bly

barkó

Ariza

 NeSson

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonestories.blog.hu/api/trackback/id/tr1002073448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2010.06.18. 10:07:18

Egy a baj, SG xĐ
Sajna, néhányunknak már van Kreatív Blogger díjunk :( Én is alig tudtam összeszedni 7 embert, még egy olyannak is adtam, aki Wil társoldala, de én nézegetem az oldalát :P (bocs, Wil, remélem nem haragszol :Đ)

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.06.18. 10:10:55

@kav12: Sajnos mást nem tudok összeszedni, tudom, hogy már többeknek van ilyen díjuk. De egyszerűen nem találtam ennyi oldalt. Legfeljebb akkor odaírod, hogy tőlem is kaptál, vagy nem tudom...

NeSsoN 2010.06.18. 10:15:31

én se fogok tudni összeszedni 7 embert S:

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.06.18. 10:23:38

Én hármat is kaptam, szóval szerintem egyáltalán nem gond, ha olyannak adtok, akinek már van :D

kav12 2010.06.18. 10:41:36

@SuperGalaxys: @Wilwarin: :Đ akkor jó :P Kiírom, hogy tőled is kaptam xĐ (akkor én minek böngésztem annyit még aznap este -.-')
süti beállítások módosítása