Elitte honlap díj

SuperGalaxys

Kav12-től kaptam ezt a díjat, a személyes oldaláról, és nagyon köszönöm neki! :D Ezt a díjat három embernek kell továbbadni, és én őket választottam:

Kav12 - TCW Írások: Nagyon jó írásai vannak, és nem is csak CW témában. Ír egy érdekes regéynt is Ötödik Elem néven, és én többek között ezt is szívesen olvasgatom ;)

Wilwarin - Clone Wars Fansite: Szintén nagyon szeretek ide feljárni, mert egy remek kis oldal, és sok frisset meg lehet tudni a Clone Warsszal kapcsolatban. Ezért adnék neki is ilyen díjat! :D

Commander Bly és kav12 - Star Wars és Clone Wars blog: Szeretem azt hinni, hogy tájékozott vagyok Star Wars terén, ezen az oldalon azonban mindig tudok valami új hírt olvasni XD Nagyon jó blog ez is, érdekes látogatni :D

A bejegyzés trackback címe:

https://clonestories.blog.hu/api/trackback/id/tr602162791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása