Következő részem: ??? + új társoldal

SuperGalaxys

Következő részem: ?...

Hát, igen, most jött el az a bizonyos pont, amikor három részre nincs ötletem, mert persze a 17.-től kezdve már mindegyikhez van... De most tényleg szükségem lesz a Ti segítségetekre, NAGYON GYORSAN! Erre a hétvégére ugyan még van egy "vésztartalék részem" ha most nem sikerül gyorsan kitalálnuk valamit...

+ Új társoldal

Aztán a bejegyzés másik fele, ez már jó hír :) Újabb társoldal került a listára, nevezetesen az unokatesómé, bendi9600-é. Elérhetitek a társoldalak menüből, vagy a képre kattintva, amelyet én dobtam össze, és eléggé nagyon ronda lett. Az oldal egyébként a készítő bemutatóit tartalmazza könyvekről, filmekről, játékokról, stb... Az utóbbiakhoz (tehát a játékokhoz, nem az stb.-hez) általában gameplay videót is készít. Nézzetek fel néha az eWorldre, a www.bemutatom.blog.hu címen!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonestories.blog.hu/api/trackback/id/tr721752382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2010.04.13. 19:15:04

Szia!
Kav12 vagyok, és én is üzemeltetek egy blogot, ami kb ugyanerről szól, tehát nekem is vannak saját részeim a TCW-hez. Nem tőled vettem az ötletet, ne aggódj, igaz nemrég kezdtem. Tehát szeretném megkérdezni (mert még új vagyok ilyen téren, és nem tudom hogyan kell ,,hivatalosan" megoldani ezt), hogy leszel az első társoldalam? Tetszenek a részeid. :Đ Én eddig csak hobbiból írtam, de most felteszem ide is (bár még most is hobbiból írom :P).
süti beállítások módosítása