Beteg vagyok, verseny, Seeing the Future, idővonal, szóval sokminden :P

SuperGalaxys

Az őszi szünet utolsó hétvégéjén elkezdtem köhögni. Gondoltuk semmi komoly, hétfőn mentem is Arra a Helyre, Amit Nem Nevezünk Nevén, de tegnap délután kifeküdtem. Ma elmentünk orvoshoz, és kiderült, hogy a betegségem neve Sinobronchitis chronica. Hogy ez mi a fene, az jelen pillanatban mindegy, a lényeg az, hogy Péntekig nem megyek suliba, vagyis van időm írni és írni és írni és írni... ja, és még házi feladatot pótolni is :P

Szóval, a verseny. A múltkori képkészítésre nem neveztetek sokan, így most egy új verseny következik, amit egy új menüpontból tudtok majd elérni... A verseny kapcsán mindjárt lesz egy kiírás, amint ezt befejeztem :P

A Seeing the Future-ra már viszonylag pontos tervem van, és a harmada már készen is van a résznek, úgyhogy majd gyorsan és pontosan legépelem és kirakom ide, aztán gőzerővel száguldok tovább :P A kilencedik rész is nagyjából meg van tervezve, a tizedik-tizenegyediknek az alapötlete van meg, még kidolgozásra várnak, de próbálok haladni velük.

Ezenkívűl van egy szuper ötletem egy interaktív idővonalra (igazából kav12-vel találtuk ki az idővonal ötletet :), amit remélem meg is tudok belátható időn belül valósítani.

Aztán az utolsó pontban szeretném elmondani, hogy végre csinálok valami világos kinézetet, mert ez a sötét design már kezd idegesíteni. A főtéma szerintem a nappali Kamino vagy Coruscant lesz. Na, addig is sziasztok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonestories.blog.hu/api/trackback/id/tr752435706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2010.11.09. 17:04:59

1. Jobbulást!
2. Várom a versenyt! :Đ
3. Várom a Seeing the Future-t!
4. Várom az idővonalat! xĐ
5. ééés... várom a dizájnt! xĐ Design-t :P

kav12 2010.11.09. 18:43:08

@SuperGalaxys: És a kövi bejegyzés mikor lesz? :P

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.11.09. 19:29:13

Jaj te szegény, JOBBULÁST!!! :)
És várok minden újítást :D

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.11.09. 19:30:01

Am szombaton voltunk Szekszárdon a Kék madárban :D És gondoltam rád, mivel tudom, hogy ismered a helyet (a videótokban is benne volt) :P

kav12 2010.11.09. 20:40:23

Tök jó a dizi!!!! :Đ Csak kicsit furcsa :/ Még hozzá kell szoktatni a szemeket :Đ
süti beállítások módosítása