Frssítés

SuperGalaxys

A szülinapi mámorból már mindenki sikeresen felébredt, úgyhogy nézzük, minek állunk elébe :P

Először is, kezdeném azzal, hogy nem valószínű a héten új rész, mivel most a könyvem, a Változás írásához kaptam nagy lendületet. Ennek ellenére majd próbálkozok, bár túl sok kedvem nincs a CW íráshoz. (Illetve kedvem van, de amit leírok, azt nem érzem jónak, értitek... :S)

Szóval ez a helyzet. Amúgy mindenkinek boldog Decembert, és Mikulásnapot, én kaptam egy csomó csokit, meg egy noteszt, meg csokit... Szóval értitek, a szokásos csomag :P Kitartást a sulihoz, nekünk huszonharmadikán már szüneeet! :P :D :D :D

A bejegyzés trackback címe:

https://clonestories.blog.hu/api/trackback/id/tr352497643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2010.12.24. 14:04:11

Szia!
Először is Boldog Karácsonyt szeretnék kívánni, másodszor írtam/készítettem neked ajándékot, amit itt átvehetsz :)
tcwirasok.blog.hu/2010/12/24/boldog_karacsonyt_2617
süti beállítások módosítása