Boldog Karácsonyt!

SuperGalaxys

1. Utálom magamat. Na jó, azért nem, de utálom magamat, amiért nem írtam részt, és egy nagy kihalt pusztaság volt ez azoldal, de mostmárgyorsanleakaromírni, hogyáttérhessünk kellemesebbtémákra.Még szpészt nyomniislustavagyok. Többnyire.

2. BOLDOG KARÁCSONYT! Télleg, boldog Karácsonyt mindenkinek, és köszönet kav12-nek az ajándékért! :) Amúgy elkezdtem írni a kilencedik részt, mostmár nem érdekel, hogy le vagyok maradva :P De azért szeretnék írni a téli szünetben.

TEHÁT BOLDOG KARÁCSONYT! :D

 

(Ui.:Fogalmam nincs, miért pont ezt a dizit raktam be, de nem mindegy? XD)


A bejegyzés trackback címe:

https://clonestories.blog.hu/api/trackback/id/tr552537080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2010.12.24. 22:26:46

Ez sikerült eddig a legjobban, szerintem :Đ xĐ
süti beállítások módosítása