NA ÉS AKKOR MOST ÖSSZEKAPJUK MAGUNKAT!

SuperGalaxys

Első napirendi pontunk:

BÚÉK MINDENKINEK! 


Második napirendi pontunk: valamiért letöröltem a SuperGalaxy blogját. Fogalmam sincs, miért tettem, de most már bánom, de nem engedi a blog.hu, hogy újracsináljam :(

Harmadik napirendi pontunk: Nem gondoltam volna, hogy egyszer ide is kell egy ilyen bejegyzést írnom, de igen, elhanyagoltam a blogot, és ezért mindenkitől bocsánatot kérek. NEkem is rosszul esett, és nem szeretem, hogyha nem tudok írni, de sajnos az írás az egy olyan dolog, amihez kell kedv, ichlet, és legfőképpen az az érzés, hogy tudod, hogy jót írsz. Én mostanában nem éreztem azon, amit írtam, hogy jó, de most már talán visszatér hozzám az ichlet. Erről szerettem volna még szót ejteni, aztán ennyi.

Mégegyszer Boldog Új Évet kívánok mindenkinek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://clonestories.blog.hu/api/trackback/id/tr792552260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.01.01. 16:15:53

@kav12: És még te mondod, hogy rövid kommenteket írok :P

kav12 2011.01.01. 17:29:21

@SuperGalaxys: Öhm... most nincs kedvem hoszú kommentet írnom a karom miatt xP
süti beállítások módosítása