Tervek :D

SuperGalaxys

Ha elmondhatnám, mekkora felszabadulás volt befejezni a részt... :D De nem tudom, és értelmetlen dolgokkal próbálkozni fölösleges, úgyhogy térjünk is a lényegre! Először is: frissítettem a kronológiát, beleírtam a következő két részt, úgyhogy érdemes megnézni, és ez alapján találgatni :P Akiknek tudomásuk van róla, azok nem szólhatnak! Majd szólni fogok én :P

Nos, a lényeg, hogy most ismét szeretném beindítani a blogot, szeretném elérni a heti egy részt, stb. Na, szóval kb. ennyi a mondanivalóm, és szokásom szerint az egy mondatban kifejezhető gondolatokat tizenkét mondattá formázom. Tehát most azért nem hagyom abba a bejegyzést a lényeg kifejtése után, hanem folytatom az értelmetlen szövegelést. Így hát ebből kifolyólag most az, hogy ezt olvasod, közönséges időpocsékolás, legalább tíz másodperc az életedből. És mivel ezt hallva nyilván mindenki abba akarja hagyni az értelmetlen olvasgatást, én most be is fejezem az értelmetlen írást...

Ui. 1:Mivel az én életeből is két perc :P

Ui. 2:Nem vagyok önző, csak nem akarom fölösleges dolgokra pocsékolni az időt... szóval... na...

A bejegyzés trackback címe:

https://clonestories.blog.hu/api/trackback/id/tr863011149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása